Wały napędowe drgają w krótkim zakresie prędkości, czyli na przykładowych odcinkach 50-60 km/h, 60-70 km/h lub 100-110 km/h. Wibracje w samochodzie powyżej 140 km/h najczęściej są spowodowane brakiem poprawnego wyważenia kół.
W przypadku niedostępnych wysokiej jakości przegubów homokinetycznych do niektórych wałów napędowych zajmujemy się kompleksową przeróbką napędów. W celu zastosowania przegubu GKN wykonujemy specjalne kryzy redukcyjne umożliwiające zastosowanie przegubów homokinetycznych
o wysokiej wytrzymałości.
W przypadku napędów nierozbieralnych uniemożliwiających wymianę podpory wykonujemy przeróbkę napędu na rozbieralny. Stosujemy sprawdzone rozwiązania stosowane przez nas w napędach, które umożliwiają bezproblemowy oraz łatwy sposób demontażu i montażu podpory wału napędowego. Nierozbieralny węzeł podporowy zastępujemy złączem pośrednim, podporą, krzyżakiem oraz kompensacją umożliwiająca wydłużanie/skracanie napędu podczas jego pracy.